N24MagazinZanimljivostiOdržana radionica „Digitalni marketing u praksi“ na Sveučilištu/Univerzitetu "Vitez"

N24 Zanimljivosti

Održana radionica „Digitalni marketing u praksi“ na Sveučilištu/Univerzitetu “Vitez”

PODIJELITE ČLANAK

Održana radionica „Digitalni marketing u praksi“ na Sveučilištu/Univerzitetu “Vitez”

U prostorijama Sveučilišta/Univerziteta “Vitez” održana je radionica pod nazivom „Digitalni marketing u praksi“, koja je okupila učenike, studente i profesionalce zainteresirane za suvremene marketinške strategije.

Uvodni govori i značaj digitalnog marketinga

Radionicu je otvorila dekanesa Fakulteta poslovne ekonomije, prof. dr. sc. Tanja Gavrić, koja je izrazila zahvalnost svim učesnicima i profesorima na iskazanom interesu. Istaknula je važnost digitalnog marketinga u današnjem poslovnom okruženju te naglasila potrebu za kontinuiranim učenjem i prilagođavanjem novim trendovima.

Nakon pozdravnog govora, prof. dr. sc. Darijo Jerković dao je nekoliko uvodnih napomena o ulozi digitalnog marketinga u modernom poslovanju, istaknuvši njegovu ključnu ulogu u jačanju brendova, privlačenju kupaca i povećanju konkurentnosti na tržištu.

Praktična radionica uz stručne voditelje

Radionicu su vodili Mišo Mlakić, dipl. ing., poznat kao “Digitalni spartanac” i specijaliziran za digitalni marketing, Matea Đotlo, voditelj marketinga grupacije Ovnak d.o.o., te Biljana Abel, vlasnica i direktorica Galop Digital. Oni su učesnicima pružili priliku da kroz praktične vježbe steknu konkretna znanja i vještine potrebne za uspješno kreiranje digitalnih marketinških kampanja.

Kreativni rad i nagrade za najbolje radove

Tokom radionice, učesnici iz različitih škola radili su na stvaranju promotivnog sadržaja, koristeći proizvode brenda Ziaja kao inspiraciju. Radionica je bila interaktivna, a učesnici su kroz timski rad razvijali ideje, učili o ciljanju publike, kreiranju vizualno privlačnog sadržaja i učinkovitom korištenju društvenih mreža u promociji.

Najbolji radovi su nagrađeni simboličnim poklonima, a pobjednike su izabrali sami učesnici glasanjem za tri najkreativnija rada. Ovaj pristup dodatno je potaknuo motivaciju i angažman svih sudionika, a istovremeno pokazao koliko je važna kreativnost u digitalnom marketingu.

Radionica „Digitalni marketing u praksi“ bila je iznimno uspješna, pruživši učesnicima dragocjeno iskustvo i priliku da se bolje upoznaju s dinamikom digitalnog marketinga. Kroz praktičan rad i interakciju sa stručnjacima, stekli su nova znanja i vještine koje će im pomoći u budućem profesionalnom razvoju.

Sveučilište/Univerzitet “Vitez” nastavlja s organizacijom ovakvih edukativnih događaja, potvrđujući svoju predanost razvoju suvremenih kompetencija i podršci mladima u njihovoj karijeri.

PODIJELITE ČLANAK
spot_img
spot_img

NAJNOVIJE

NAJČITANIJE

Pročitajte još