TikTok mečevi – nova stvarnost ili znak društvenog posrnuća?
Društvene mreže odavno nisu samo mjesto za zabavu i povezivanje – za mnoge su postale unosan posao. No, sinoćnji TikTok duel između dvojice krajiških influencera, Sanela Patka i Huda Companyja (Zehrudin Nadarević), otvorio je pitanje u kojem smjeru ide današnje društvo.
U svega pet minuta, koliko je trajao okršaj, gledaoci su donirali nevjerojatnih 82.000 eura u virtualnim poklonima, poput ruža, lavova i drugih animiranih darova. Na kraju je pobjedu odnio Huda Company, kojem je publika poslala više donacija, dok je Sanel Patak vidno nezadovoljan ishodom.
Zar smo doista došli do toga da se novac ovako rasipa?
Ovaj događaj nije iznimka – TikTok mečevi postali su svakodnevica, a mnogima i primarni izvor prihoda. No, postavlja se pitanje kakve vrijednosti ovime promoviramo mladima? U svijetu gdje se za pet minuta može zaraditi više nego što prosječan građanin zaradi u godini dana, gubi li rad, trud i obrazovanje svoju vrijednost?
Mnogi korisnici društvenih mreža ogorčeno komentiraju: “Gdje mi to živimo?”, dok drugi sarkastično poručuju: “Dobro došli u BiH.” No, umjesto pukog čuđenja, možda bismo se trebali zapitati – zašto smo kao društvo dopustili da ovakvi fenomeni postanu normalni?
Dok mladi sanjaju o tome da postanu TikTok influenceri umjesto liječnika, profesora ili znanstvenika, odgovornost leži na svima nama. Vrijeme je da se zapitamo jesmo li spremni mijenjati sustav vrijednosti ili ćemo samo gledati kako tonemo još dublje?