Zbog ekoloških trendova, BMW je donio tešku odluku i ukinuo proizvodnju V12 motora.
Priča u tri nastavka trajala je pune 34 godine, a njen kraj obilježit će specijalna izvedba nove serije 7, 760Li od svega 12 primjeraka.
Svi V12 dragulji
Prvi V12 iz BMW-a predstavljen je daleke 1987. godine. Priča je dobro poznata, a ona kaže kako je motor nastao spajanjem dva postojeća šestcilindraša, i to pod kutem od 60 stupnjeva. Imao je doslovno sve u paru: dvije ECU jedinice, dvije pumpe goriva, ali i dodatni alternator koji je punio drugu bateriju za napajanje telefona, telefaksa i hladnjaka za piće. Imao je i elektronsku kontrolu gasa, lančani prijenos i još puno priča koje su skovali sretni vlasnici.
Novonastali 5.0 dragulj s 220 kW i 450 Nm težio je 240 kg, a čast da ga ugoste dobile su tadašnja serija 7 E32 i serija 8 E31.
Motor je naknadno moderniziran u nekoliko navrata, a na koncu je bio toliko tehnološki napredan da je zaintrigirao Gordona Murraya koji je odlučio upravo taj motor ugraditi u F1, prvi i po mnogim najbolji hipersportski automobil na svijetu.