U nastavku pogledajte izvještaj aktivnosti koje smo realizirali u prethodnom tjednu kroz naše interaktivne radionice:
Nakon kratke pauze u vrijeme blagdana, u subotu, 08.01. 2022. godine održane su dvije interaktivne radionice za djecu uzrasta od 3 do 10 godina. Termini radionica u Novoj godini ostali su isti, prva radionica namijenjena je djeci uzrasta od 3 do 6 godina s početkom u 10:00 sati. Sam početak radionice proveli smo kroz razgovor o događajima koji su iza nas, razmjenu iskustava i crtanje.
Nakon toga prešli smo glavnu aktivnost, a to je ponavljanje obilježja zime kao godišnjeg doba. O nekim obilježjima smo i ranije govorili, ali ovoga puta smo, uz pomoć kratkog kviza naučili još neka nova obilježja poput dužine dana i noći u vrijeme zime, listopadnim i vazdazelenim stablima kao i o životinjskom svijetu u vrijeme zime. Nakon kviza prešli smo na sljedeću aktivnost koja za cilj ima jačanje percepcije, zapažanja i koncentracije. Zadatak je na kartonskoj ploči sa 48 šarenih kvadratića, pronaći odgovarajuća polja raspoređena na 16 kartonskih “štapića” sa po tri kvadratića odgovarajućih boja. Svaki štapić ima svoje mjesto na ploči, a sudionici uzimaju jedan od štapića i slažu ga na odgovarajuće mjesto, zatim sljedeći sudionik slaže svoj štapić, smjenjujući se tako dok cijela ploča ne bude složena. Izazovna igra okupirala je pažnju naših mališana koji su uspješno realizirali i ovu aktivnost. Odmor od aktivnosti proveli smo uz užinu, osvježenje i igru lego kockicama, a za kraj smo pripremili radne listiće sa zadatkom da po zadanom broju s lijeve strane obojimo odgovarajući broj predmeta s desne strane. Za kraj smo se opustili i zabavili uz glazbu i ples.
Druga radionica s početkom u 14:00 sati održana je za jedu uzrasta 7 do 10 godina. Na samom početku smo razgovarali o tome kako samo proveli blagdane, putovanjima i iskustvima, nakon čega smo prešli na niz aktivnosti usmjerene na bogaćenje rječnika i logičko zaključivanje. Prva u nizu bila je igra Križaljka, čija su rješenja pojmovi vezani uz teme o kojima smo kroz dosadašnje radionice govorili. To su pojmovi poput komunikacije, poštovanja, slobode, pravila ponašanja, mišljenje, djetinjstvo, obitelj i slično, s ciljem da definiramo ove pojmove i shvatimo njihovo značenje kroz stavljanje istih u kontekst. Neki od pojmova bili su nepoznati sudionicima pa smo tako ujedno i bogatili svoj rječnik i naučili nešto novo. Sljedeća aktivnost bila je online kviz na temu godišnjeg doba zime. Sličnu aktivnost realizirali smo i u grupi s mlađim uzrastom, ali u ovoj grupi pitanja su bila nešto složenija i prilika da naučimo neka nova obilježja zime kao godišnjeg doba. Nakon toga, vježbali smo pisanje, pravilno držanje olovke (za mlađi uzrast), dok je sudionike starijeg uzrasta zanimala azbuka, pa smo zajedno pisali slova na ćirilici i tako se pripremali za gradivo koje ih uskoro očekuje u školi.
Preostalo vrijeme proveli smo kroz interaktivne igre, grickalice i sokiće, uz glazbu i razgovore.
11. siječnja 2022. održana je radionica za djecu uzrasta od 3 do 6 godina u popodnevnom terminu od 16:00 do 19:00 sati. Za početak, dok smo se okupili i opustili vrijeme smo proveli crtajući i bojeći omiljenim tehnikama. Nakon toga, prešli smo na aktivnost koju smo nazvali “Ogledalo”. Sudionici su poredani u vrstu, a voditeljica radionice je ispred njih. Zadatak je da sudionici prate pokrete voditeljice i na taj način budu njeno ogledalo. Cilj aktivnosti je razvoj pažnje, tjelovježba i poticanje na aktivnost cijele grupe. U pozadini su dječje pjesme, i kako se pjesme mijenjaju tako se mijenjaju i uloge. Svatko je imao priliku biti osoba pred ogledalom. Igra nas je sve nasmijala i aktivirala, potaknula na daljnji rad. Glavni dio aktivnosti bila je prezentacija o pravilima ponašanja u prometu, tema o kojoj smo govorili i ranije, ali sada realizirana kroz prezentaciju i kviz, prikazujući i neke nove segmente poput znakova u prometu koji su važni za pješake. Poseban naglasak je bio na opasnostima koje vrebaju u prometu prikazane kroz slikovite prikaze situacija u kojima moramo biti oprezni.
Nadalje, prešli smo na interaktivne igre poput “Leti, leti” i nabrajanje pojmova po bojama, u krug svatko navede jedan pojam, dok ne ponestane ideja. Za kraj, igra “Zaleđeni plesači” prilika za zabavu, tjelesnu aktivnost i ples.
FOTOGALERIJA:
n24.ba