spot_img
spot_img
N24MagazinAutomagazinMate Rimac izjavio kako će Bugatti "procvjetati"

Automagazin N24

Mate Rimac izjavio kako će Bugatti “procvjetati”

PODIJELITE ČLANAK

Mate Rimac, čelni čovjek novoosnovane kompanije Bugatti Rimac, najavio je svijetlu budućnost za Bugatti.

Mate Rimac je u nedavnom intervjuu za britanski Autocar otkrio kako je udruživanje s Bugattijem bila najbolja odluka, apsolutna win-win situacija. Volkswagen grupa je vagala između ulaganja milijardi u elektrifikaciju ili gašenja marke Bugatti, a onda je došla ideja o spajanju s Rimcem.

“Ovaj aranžman vidim kao win-win-win-win situaciju”, rekao je Rimac. “To je pobjeda za nas, imamo prekrasan brend sa 113-godišnjom tradicijom. To je pobjeda za Volkswagen jer Bugatti ima svijetlu budućnost, oni imaju dioničarstvo, a mi ćemo troškove držati pod kontrolom. To je pobjeda za zaposlenike jer ćemo se širiti. I to je pobjeda za kupce jer nam dolaze uzbudljivi novi proizvodi. Nećemo biti brzopleti, a Bugatti će procvjetati.”

 


Mate Rimac pritom otkriva neke važne informacije vezane za dosadašnji rad Bugattija, ali i da je Chiron profitabilan proizvod. “Prema dosadašnjem načinu predstavljanja pojedinačnih modela, generaciju za generacijom, Bugatti je vrlo uspješan”, rekao je. “Ljudi bi se iznenadili koliko je svaki Chiron profitabilan.”

Ipak, Bugatti je trošio ogromne količine novca na kooperante, odnosno puno posla je prepustio drugim tvrtkama. “Skuplje je koštalo stvaranje Bugatti Chirona od Bugatti Veyrona, koji ima isti motor W16 i mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, nego što smo potrošili razvijajući našu Rimac Neveru od nule”, rekao je Rimac.

Sada se planira staviti troškove pod kontrolu. A za Bugatti će biti spas upravo elektrifikacija. Kao što je već prije otkrio, Rimac je ponovio kako će Bugatti i dalje proizvoditi modele pogonjene motorima s unutrašnjim izgaranjem. Sada pak otkriva kako će novi model na kojem se radilo posljednjih 18 mjeseci biti “jako elektrificiran”. Chiron je ljestvicu postavio jako visoko, pa bi ovakav model mogao biti nešto neviđeno u povijesti autoindustrije.

PODIJELITE ČLANAK

NAJNOVIJE

spot_img
Pročitajte još
spot_img
spot_img