spot_img
spot_img
N24ReceptiUravnotežen obrok za posao koji će svatko ujutro imati vremena pripremiti

DOBAR TEK!

Uravnotežen obrok za posao koji će svatko ujutro imati vremena pripremiti

PODIJELITE ČLANAK

Kada dođe vrijeme za pauzu, ovaj uravnoteženi obrok ima sve kako bi vam dao potrebnu energiju za ostatak radnog dana.

Tortilja je zahvalna namirnica koju možemo puniti raznim sastojcima i ponijeti sa sobom bilo kamo, pa i na posao. Nutricionistica Zrinka Babić smatra kako za ovakav uravnoteženi obrok svatko može pronaći vremena za pripremu, a onda bilo što može poslužiti kao stol, pa bio on i onaj uredski.

Bilo da ste krenuli vježbati, uhvatili se ukoštac s našim Fit izazovom ili ste samo odlučili početi se hraniti zdravije, ova šarena tortilja sigurno će se naći na vašoj listi omiljenih gableca. Evo koje sastojke nutricionistica Zrinka predlaže da u nju stavite te svakako predlaže da umjesto obične koristite integralnu tortilju. Ona je izvor složenih ugljikohidrata, a sadrži i ponešto vlakana i proteina. Odličan je odabir kada nemate vremena za termičku obradu žitarica, a želite i dalje postizati svoje fit ciljeve.

U nju kombinirajte PIK Kuhanu šunku koja na 100 g sadrži samo 88 kalorija i čak 15 grama proteina te svega 2 grama masti. Tako se PIK kuhana šunka ubraja u niskokalorične namirnice bogate proteinima. Upravo to je ono što želimo kod procesa mršavljenja – što manje kalorija, ali dovoljno proteina za sitost i održavanje mišićne mase. Jedna šnita PIK-ove Kuhane šunke sadrži tek 16 kalorija i 3 g proteina, a gotovo zanemariv udio masti. Ova namirnica uklapa se u jelovnik osoba na redukcijskoj dijeti, osoba koje zbog zdravstvenih razloga moraju paziti na unos masti, a dobar je izbor namirnice i za dječje uravnotežene obroke.

Kao dodatan izvor bjelančevina u svoju tortilju uvrstite i mahunarke, leća ili slanutak uvijek su dostupni, a bogati željezom.

Slanutak je mahunarka koja sadrži malo kalorija, a izvor je proteina, vlakana i složenih ugljikohidrata. Mahunarke su neopravdano zanemarene u prehrani, a jedna su od najvrjednijih prehrambenih skupina”, kaže nutricionistica.

Feta sir izvor je proteina, ali i masti. Međutim, u kombinaciji s drugim izvorima nemasnih izvora proteina poput PIK Kuhane šunke i slanutka možemo ponekad uživati i u feta siru.
Origano je tipični začin mediteranske kuhinje koji sadrži protuupalna, ali i antibakterijska te antivirusna svojstva.

Povrće je gotovo obvezno u svakom obroku, pa i ovdje. Daje nam vitamine, minerale, antioksidanse, vlakna, pa bi gledajući hranu koju pojedemo tijekom dana najviše volumena trebalo otpasti na povrće. Bez povrća nema zdravlja, stoga i u ovu tortilju uklopite sve povrće koje volite.

RECEPT – Šarena tortilja kao uravnotežen obrok za posao

Sastojci:

  • 2 šnite PIK kuhane šunke
  • 1 integralna tortilja
  • 4-5 žlica slanutka iz konzerve ili staklenke
  • nekoliko maslina bez koštica
  • feta sir
  • crni papar
  • origano
  • zeleno lisnato povrće po želji (rukola, matovilac, zelena salata…)
  • cherry rajčica
  • krastavac salatar

Priprema:

  1. PIK kuhanu šunku narežite na trakice.
  2. U zdjeli pomiješajte ocijeđeni slanutak, PIK kuhanu šunku, izmrvljeni ili na kockice narezani feta sir i masline te začinite i ponovno pomiješajte.
  3. Napunite tortilju povrćem i prethodno napravljenom smjesom te zarolajte.
PODIJELITE ČLANAK

NAJNOVIJE

spot_img
Pročitajte još
spot_img
spot_img