Ukoliko Željeznice FBiH postignu dogovor sa Hrvatskim željeznicama, ove godine bi građani od glavnog grada BiH, preko doline Neretve mogli vozom na more. To za Željeznice FBiH, ne bi značilo samo novu liniju, već i prvu međunarodnu liniju nakon godina stagniranja.
Popodnevni voz Sarajevo Pazarić – za Senada Oruča ovo je najlakši, i najbrži način da se vrati kući sa posla. Obzirom da je odrastao pored pruge, ali i da radi na željeznici, teško da život može zamisliti bez voza.
“Ja sam u srednju školu išao odavde u Sarajevo. isto sam vozom putovao, imao sam sreću da se na Željeznici zaposlim, pa sam se i dalje vozio vozom”, prepričava nam Oruč.
Sjeća se Oruč i linije Sarajevo-Ploče, koja je prolazila kroz Pazarić, a prva asocijacija na tu liniju mu je odlazak na more.
Željeznicama FBiH stiglo je pismo namjere kolega iz Hrvatske o uspostavi linije Sarajevo-Ploče za srpanj i kolovoz, samo danima vikenda.
“Naš prijedlog je da to bude o 1. svibnja do 30. rujna i da uključuje sve dane u tijeku tjedna. Na taj način bi osigurali i taj međunarodni karakter prijevoza putnika”, saopćio je Samir Kadrić, iz Željeznica FBiH.
Linija Sarajevo-Ploče funkcionisala je od 1999. godine pa do 2012. kada je zbog, kako navode u Željeznicama FBIH enormnih cijena Željeznica Hrvatske ta veza ukinuta.
Povratna karta Sarajevo-Čapljina trenutno košta 24KM, ukoliko se uspostavi nova linija povratna karta do Ploča mogla bi koštati desetak KM više.